Csomagküldő dobozok a vírus után
Bátran kijelenthetjük, hogy a csomagküldő dobozok a mai társadalom fő csomagolóeszközei. Már COVID-19 előtt is nagy mértékben megugrott a webáruházak terjedése világszerte, a vírus pedig a fennmaradó offline vásárlót is online shoppingra késztette. Rákényszerítette továbbá az addig webáruházakat messziről elkerülő, vagy technikai ismeretek híján nem is ismerő polgártársunkat ezen megoldás megismerésére, kitanulására. Vajon a vírus után mi lesz? Azok közül, akik most a helyzet hozta karantén miatt áttértek az online felületeken történő vásárlásra visszatérnek majd az offline módba? Bizonyára sokan igen, de esetleg nagy része nem, hiszen ráérzett egy újféle kényelem ízére. Minek álljak sorban a szupermarketben, ha házhoz hozzák az élelmiszert? Minek izzadjak nyáron a próbafülkében, ha küszöbre dobják a textilt? Miért cipelném én a hűtőt, ha más megteszi helyettem? Miért tankoljam az autót pluszba, ha a futárcég megteszi. Sok-sok kérdés, amire a válasz: nekem nagyon is tetszik ez az online shopping, csak akkor megyek személyesen, ha mindenképpen meg akarom nézni a terméket vásárlás előtt.
tovább...